The Week in Pictures

Εμπνέομαι από το BBC κι επειδή αυτή την εποχή χρησιμοποιώ το flickr πιο πολύ από τον blogger, είπα να κάνω ένα φωτογραφικό round-up του τι έκανα την προηγούμενη βδομάδα.

Σάββατο 9/5

Lyceum Theatre


Copenhagen του Michael Frayn στο Lyceum Theatre με τη Χιονάτη.
Πολύ ενδιαφέρον και συναρπαστικό έργο, γεμάτο ιδέες και σκέψεις. Στη φωτό φαίνεται το εσωτερικό του Θεάτρου από τον εξώστη όπου καθόμασταν. Ένα μέλος του προσωπικού με ενημέρωσε όταν τραβούσα τη φωτογραφία ότι δεν επιτρέπεται να φωτογραφίσω τα σκηνικά γιατί έχουν copyright (να και κάτι που δεν ήξερα).

DSCN0653


Στην επιστροφή από το θέατρο συνάντησα αυτόν τον γλυκύτατο γατούλη της γειτονιάς και πέρασα λίγη ώρα χαϊδεύοντάς τον. Τέτοιο χαδιάρικο γατί δεν έχω ξανασυναντήσει. Όταν αποφάσισα πια να ξεκολλήσω και να πάω σπίτι, άρχισε να με ακολουθεί! Ευτυχώς όχι μέχρι το σπίτι γιατί πραγματικά ήθελα να τον πάρω μαζί μου.

Δευτέρα 11/5





Τη Δευτέρα ήρθε να μείνει μαζί μου για λίγες μέρες η Άννα το χάμστερ (aka τριχόμπαλα με αυτιά). Η συμβίωση μέχρι στιγμής αποδεικνύεται ομαλή αν και δεν με συγκινεί ιδιαίτερα ως pet (catperson for life :P). Μπορείτε να τη θαυμάσετε και εδώ.

Τετάρτη 13/5

Meadows


Βόλτα στα Meadows. Μεγάλο και όμορφο πάρκο του Εδιμβούργου, κοντά στο σπίτι μου. Μην ξεγελιέστε από τον ήλιο, φυσούσε κι έκανε κρύο. Είχε πάραυτα πολύ κόσμο που περπατούσε, καθόταν στα γρασίδια, έπαιζε, έβγαζε βόλτα παιδιά/σκυλιά, κλπ.

Σάββατο 16/5




To Bedlam Theatre είχε jumble sale, για να μαζέψουν χρήματα για την παράσταση που θα ανεβάσουν στο Fringe. Ήταν μέχρι τις 5 κι εγώ πήγα λίγο μετά τις 4. Είχε πολλά βιβλία κι ενώ είχα διαλέξει να πάρω 3 (=5 λίρες), μου λέει το παλικάρι ότι έχουν ρίξει τις τιμές και είναι όλα 40p. Οπότε άλλαξε το πράγμα και πήρα 10 - για να μην μπλέκω με ψιλά, όχι τίποτα άλλο :Ρ

Nevermore


Βγαίνοντας από το Bedlam πήγα απέναντι στο Greyfriars Kirkyard για να απελευθερώσω ένα βιβλίο και είδα μπροστά μου το κοράκι, που αρχικά καθόταν πάνω σε ένα παγκάκι και μετά μεταφέρθηκε πάνω στον τάφο. Ευτυχώς πρόλαβα κι έβγαλα τη μηχανή για να το αποθανατίσω. Γκρίνιαζα αρκετό καιρό για το ότι δεν είχα καταφέρει να φωτογραφίσω κανένα κοράκι γιατί όλα πετούσαν μακριά πριν βγάλω τη μηχανή, αλλά πέτυχα επιτέλους αυτή την ιδανική εικόνα!

Η μέρα έκλεισε με παρέα και Eurovision. Συγχαρητήρια στη Νορβηγία, αλλά εμένα μου άρεσε περισσότερο η Εσθονία:


(Τι περίεργη γλώσσα τα Εσθονικά! :-) )

9 τσιτσιρίσματα:

ZlatkoGR είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ZlatkoGR είπε...

Φωτογραφικό AKA ε; Καλή φάση, ωραία ιδέα. Ζηλεύω τρελά, όπως πάντα, τα 10 βιβλία-4.5€.

Εσθονία ε; Χαλαρά καταλαβαίνω γιατί, ήμουν σίγουρος όταν το άκουσα ότι θα το διάλεγες, αλλά ντάαααααξ. Εγώ προτιμούσα Μολδαβία, έδωσα εκεί το 12άρι μου.

Shiroi Taka είπε...

Τα Meadows τέλεια και το κοράκι φανταστικό! Έτσι περίμενα τον Brandon Lee να ξεπεταχτεί από το χώμα!

Σοφία είπε...

Ωραία ιδέα το ποστ με τις φωτογραφίες :-)

Κι εμένα μου άρεσε πολύ η Εσθονία και την ψήφισα αλλά πήγε χαμένη η ψήφος μου, αφού δεν της δώσαμε ούτε 1 βαθμό. Κλαψ.

deadendmind είπε...

@Zlatko: Πώς με ξέρεις, πώς με ξέρεις! :)

@Shiroi Taka: Ναι, δεν είναι; Όλο μου ξέφευγαν τα κοράκια, αλλά τα κατάφερα. Πρέπει να ήταν λίγο γέρικο αυτό πάντως...

@Σοφία: Thanks! :)
Μάλλον δεν άρεσε πολύ η Εσθονία στο υπόλοιπο κοινό της Eurovision.

mafaldaQ είπε...

Πολύ ωραίο post κορίτσι!!! Να το κάνεις συχνά! Σοβαρά το λένε Άννα; Να θορυβηθώ που βγαίνω και σε ποντίκι ... συγνώμη χάμστερ;

deadendmind είπε...

Thanks mafaldoula! :)
Το χάμστερ πήρε το όνομά του από την Άννα Καρένινα btw. Δεν το βλέπω να έχει αυτοκτονικές τάσεις πάντως :Ρ

latecomer είπε...

ΧΑΧαχχα πέθανα με το σχόλιο για τα Meadows...
Πέρισι τέτοια εποχή τα είχαμε καταφέρει να ξαπλώσουμε στα γρασίδια χωρίς να αρρωστήσουμε.
Η Σκωτία είναι παραπλανητικά φωτογενής, κανείς δεν καταλβαίνει από την φώτο πόσο φυσάει ούτε ότι φυσάει από όλες τις κατευθύνσεις (ενίοτε δε έχω την εντύπωση ότι φυσάει και κάθετα!)

deadendmind είπε...

Γεια σου latecomer (χεχε, όνομα και πράγμα!). Πραγματικά, πολύ εύστοχο σχόλιο για την παραπλανητική φωτογένεια. Είναι ωραία όμως, παρά το κρύο! Ίσως βέβαια τα λέω αυτά επειδή δεν είμαι πια εκεί και θυμάμαι τα καλά.