Γκρουμφ!!!!

Δεν πρόλαβα να αναρρώσω από το πρώτο κρύωμα, και ξαναρρώστησα! Γκρρρ... Με πονάει το κεφάλι μου, ο λαιμός μου, η μέση μου... Χθες βράδυ κρύωνα και κουκουλώθηκα στον καναπέ από τις 10. Με έπαιρνε ο ύπνος πάνω από το βιβλίο και έπρεπε να μεταφερθώ στο κρεβάτι από τις 11. Τραγικό! Σήμερα στο μάθημα είμασταν αρκετοί σαν πατημένες μύγες. Δεν άντεξα βέβαια να πάω στη βιβλιοθήκη μετά, μίλησα λίγο με τον καθηγητή για την εργασία μου και βουρ στο σπίτι. Αγχώνομαι κιόλας γιατί το deadline πλησιάζει απειλιτικά κι εγώ δεν έχω θέματα καλά καλά ακόμα. Ουφ! Θα τα καταφέρω, δεν υπάρχει θέμα, θα έχω σχεδόν 2 βδομάδες χωρίς μαθήματα και θα μπορώ να επικεντρωθώ στις εργασίες (θα δουλεύω γιατι δεν θα έχω τίποτα άλλο να κάνω και θα βαριέμαι τρελά). Αλλά τώρα αγχώνομαι κάπως.
Και μου τη δίνει το κρύο, το ότι νυχτώνει τόσο νωρίς (είναι 4 και ο ήλιος μόλις έδυσε), το ότι έχω δουλειά που βαριέμαι να κάνω, το ότι αναρωτιέμαι αν διάλεξα το σωστό μεταπτυχιακό και τι θα κάνω όταν το τελειώσω (ναι, με πιάνουν χαζά άγχη εκεί που δεν χρειάζεται). Γενικά ένα χάλι. Θα μου περάσει, απλά ήθελα λίγο να γκρινιάξω.

ΟΜΩΣ

Το περασμένο ΣΚ ήμουν στο Παρίσι. Πέρασα καταπληκτικά! Είχε ένα συνέδριο η μητέρα μου την Παρασκευή, οπότε είπαν να περάσουν το ΣΚ εκεί με τον πατέρα μου. Όταν μου το είπε στο τηλέφωνο μας ήρθε η φλασιά να πεταχτώ κι εγώ από το Εδιμβούργο να τους δω. Έτσι, η μανούλα μου έκλεισε εισιτήρια, άλλαξε το δωμάτιο σε τρίκλινο και πήγα. Είναι πανέμορφο, είναι υπέροχο, είναι τέλειο το Παρίσι!
Θα ακολουθήσουν αναλυτικά post με το τι είδα, έκανα, έφαγα κλπ, με πολλές φωτό!

A! Και χρόνια πολλά στις Κατερίνες! :-)

7 τσιτσιρίσματα:

ZlatkoGR είπε...

(((((Δαφνούλα μου))))) Κάνε ζεστό και ξεκίνα το διάβασμα χαλαρά. Όσο για τα άλλα, θα τα μιλήσουμε, θα τα σκεφτείς και θα τη βρεις την άκρη.

mafaldaQ είπε...

Περαστικά κορτιτσάκι ταλαιπωρημένο και μην αγχώνεσαι! Ειναι τώρα το ανοήτο το κρυολόγημα και οι υποχρεώσεις και σου φαίνονται βουνό αλλά θα φτιάξουν όλα! Υπομονή και πολλά ζεστά!

(((((((((((((Δαφνούλα)))))))))))))))

efou είπε...

"σαν πατημένες μύγες" λολ!!
μόλις συνέλθεις όλα θα σου φαίνονται καλύτερα! όσο για τα "κάνω το σωστό?", "τι θα κάνω στη ζωή μου" κτλ δυστυχώς δεν τελειώνουν σχεδόν ποτέ, γι'αυτό πρέπει να μάθουμε να τα περνάμε λίγο πιο χαλλλαρά γιατί δε΄βγαίνει αλλιώς...
περιμένουμε χαρωπό ποστ για Παρίσι! :-))

M είπε...

Χα χα χα, τελικά όπου και να κάνεις μεταπτυχιακό τα υπαρξιακά ερωτηματικά -τι κάνω εγώ εδώ πέρα, και μετά το πτυχίο τι- δεν σε εγκαταλείπουν! Δεν ξέρω και κανέναν που να μην έχει τέτοιες απορίες! Οπότε μην αγχώνεσαι. Μάλλον η γκρίνια έχει να κάνει με το κρύωμα! Περαστικά σου!

Περιμένω παριζιάνικα ποστ!

bunnysuicides είπε...

demoula, κουλ μωρε, θα περάσει. όλους μας πιάνει τέτοια εποχή ένα κάτι..

κ εγώ είμαι κρυωμένος αυτές τις μέρες. είναι λοιπόν πανευρωπαϊκός ο ιός? πανδημία? φακ!

deadendmind είπε...

@ όλοι: Ευχαριστώ πολύ ((((((((((παιδάκια)))))))))))))))))

Τα παριζιάνικα ποστ θα αριβάρουν οσονούπω! :-)

Shiroi Taka είπε...

Δαφνουλίτσα!! Περαστικά, γατούδι μου, και μην μου στεναχωριέσαι! Στέλνω θετική ενέργεια - οοομμμμ...Φιλάκια!