Halloween φωτορεπορτάζ!

Μετά το χθεσινό post για το Halloween, βγήκα για κάτι δουλίτσες κι έβγαλα λίγες φωτογραφίες σχετικές με την ημέρα. Τις παραθέτω εδώ:


Κολοκύθες!!!



Βιτρίνα μαγαζιού κάτω από το σπίτι



 
Έξω από το Edinburgh Fabrics, μαγαζί με υφάσματα



 
Σκελετοί σε μαγαζί με στολές και είδη για πάρτυ



 
Halloween προϊόντα στο κατάστημα greggs. Ήταν μασκαρεμένες κι οι υπάλληλοι, αλλά αυτές δεν τις έβγαλα φωτό


 
Και τέλος, βιτρίνα του Oxfam



Έζησα κι ένα πολύ Halloween περιστατικό στο λεωφορείο. Καθόμουν στον όροφο, μπροστά μπροστά και δεν κατάλαβα και πολλά, αλλά κάποιος χτυπούσε ένα κουδούνι συνέχεια. Πώς κάνει το ding όταν πατάς το κουμπί για στάση; Έτσι. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Σε κάποια φάση ένας επιβάτης Σκωτσέζος σωστός εκνευρίστηκε και φώναζε, ακούγονταν χαχανητά από το πίσω μέρος του λεωφορείου, κόσμος γυρνούσε και κοιτούσε και επικρατούσε μια γενικότερη αναταραχή. Είχαμε κολλήσει λίγο στην κίνηση, ανεβαίνει κι ο οδηγός να δει τι γίνεται. Ρωτάει ποιός χτυπάει το κουδούνι, δεν πρέπει να πήρε απάντηση, και με ένα τρομέρο φλεγματικό-κυνικό-τι-έχουν-δει-τα-μάτια-μου ύφος αναφωνεί: "it must be ghosts then." Σκάει όλο το λεωφορείο στα γέλια και το κουδούνι χτυπάει κάνα δυο φορές ακόμα αραιά. Πρέπει να ήταν Poltergeist! :-P

4 τσιτσιρίσματα:

phd είπε...

Καλησπέρα,
Έχω ζήσει στο Dundee μερικά χρόνια. Το «ανέκδοτο» που περιγράφεις μου έφερε ένα χαμόγελο στα χείλη. Αυτό το sense of humour ακόμα και του ποιου απλού ανθρώπου, πολύ μου έχει λείψει.

deadendmind είπε...

Καλησπέρα Phd! :-)
Είναι πολύ ζεστοί και γελαστοί οι άνθρωποι εδώ. Είμαι εγκατεστημένη 2 μόλις μήνες κι έχω αρκετά τέτοιου είδους περιστατικά στο μυαλό μου.
Στο Dundee δεν έχω πάει, αλλά έχω έναν συμφοιτητή από κει.

Σοφία είπε...

Ωραίο το φωτορεπορτάζ! Πρέπει να το γιορτάζετε πολύ το Halloween εκεί στα βόρεια.

deadendmind είπε...

Ευχαριστώ Σοφία! :-)
Δεν ξέρω πόσο πολύ το γιορτάζουμε, πάντως μου είπαν για μια παγανιστική γιορτή εκείνο το βράδυ στο Royal Mile. Εγώ ήμουν σε σπίτι φίλων και βλέπαμε θρίλερ, οπότε δεν πήρα χαμπάρι και πολλά...