Japan Day

Τι έκανα το Σάββατο που ο καιρός λυσσομανούσε με αέρα και βροχή;

Πήγα στο event Japan Day, που οργάνωσε το Japanese Society του πανεπιστημίου. Παρότι λίγο ανοργάνωτη, η εκδήλωση ήταν αρκετά διασκεδαστική. Δεν σιχτίρισα το ότι βγήκα με τέτοιο καιρό, ούτε ανυπομονούσα να γυρίσω σπίτι μου να χουχουλιάσω. Οι φωτογραφίες θα δείξουν τι είδα/άκουσα/έμαθα/ένιωσα/γεύτηκα.

Αρχικά, origami!

 
κουτάκι σε σχήμα αστέρι


ψαράκι

Στη συνέχεια, γιαπωνέζικη καλλιγραφία:

 
τύποι γραμμάτων



  
η λέξη ζεν!


Μετά...

η κυριούλα μαθαίνει ατσούμπαλες ευρωπαίες πως να χορεύουν με γιαπωνέζικη χάρη!


 
τελετή τσαγιού

 
και τέλος sushi!

Αποφάσισα ότι τελικά δεν μου αρέσει το sushi. Πάντως είχε πλάκα το όλο πράγμα. Έπαιρνες πρόγραμμα που είχε τις αίθουσες και τις διαφορετικές εκδηλώσεις. Για κάθε εκδήλωση που πήγαινες, σου έβαζαν μια σφραγιδούλα στο πρόγραμμα. Μόλις μάζευες τρεις, μπορούσες να φας sushi!
Εκτός από το ότι δεν ξέραμε το κτήριο και χανόμασταν ψάχνοντας τις αίθουσες, αυτά που παρακολουθήσαμε και μάθαμε ήταν πολύ ενδιαφέροντα!

6 τσιτσιρίσματα:

karry είπε...

Όλες οι δραστηριότητες φαίνονται πολύ όμορφες αλλά η καλλιγραφία περισσότερο

M είπε...

Συμφωνώ κι εγώ για την καλλιγραφία.

Τείνω να συμφωνήσω και για το sushi. (Πώς δεν λιποθυμάνε από την πείνα αλήθεια;)

ZlatkoGR είπε...

(Τρώνε ρύζι, M)

Πολύ τα γουστάρω αυτά που κάνουν τα societies του Πανεπιστημίου! Και γενικά αυτό είχε πολλά! Καλή φάση!

Άντε, ελπίζω τώρα να φανεί χρήσιμο το όλο πακέτο με τα origami σου.

deadendmind είπε...

@ Karry: η καλλιγραφία μου άρεσε κι εμένα πολύ! Είναι απίστευτα χαλαρωτικό να βλέπεις κάποιον να ζωγραφίζει γράμματα, ολόκληρη τελετουργία!

@ Μ: Έχουν κατακτήσει το ζεν οι γιαπωνέζοι!

@ Zlatko: αυτό το Σάββατο μάλλον προβλέπεται μπουφές με περσικό φαγητό. :-)

Σοφία είπε...

Είναι πολύ ωραία αυτά τα international days που διοργανώνουν τα πανεπιστήμια. Να πας σε όσα πιο πολλά μπορείς :-)

deadendmind είπε...

Το παλεύω! :-)
Αυτό το ΣΚ δεν μου έκατσε όμως...