Fleet Foxes

Τους ανακάλυψα μέσω του greekdude. Άκουσα μερικά τραγούδια στο youtube και κατέβασα το album τους κι ένα EP. Μου άρεσαν πολύ και ξεχώρισα μερικά τραγούδια, ένα εκ των οποίων και αυτό:



Όχι, δεν τους ξέθαψα από τα 70s, είναι ολόφρεσκοι! :-)
Το συγκεκριμένο τραγουδάκι μου αρέσει πολύ και μου βγάζει κάτι το εορταστικό, μου κάνει πολύ ταιριαστός ο ήχος του για τα Χριστούγεννα.
Περισσότερα εδώ και εδώ.

4 τσιτσιρίσματα:

alexander είπε...

Απ' τα μουσικά highlight της χρονιάς για μένα!

greekdude

Σοφία είπε...

Οπτικά δεν μου λένε πολλά πράγματα, αλλά ακουστικά πρέπει να ομολογήσω ότι είναι συμπαθέστατοι.

enteka είπε...

μοιάζουν όντως παλιοί (και φρέσκιοι ταυτόχρονα!)

καλές γιορτές :)

deadendmind είπε...

@alex: Και σ'ευχαριστώ που μου τους γνώρισες! :-)

@Σοφία: Έχουν κι αυτό το video που είναι αρκετά πιο όμορφο - http://www.youtube.com/watch?v=DrQRS40OKNE

@enteka: :-)

Καλή χρονιά!!!