Back

Επιστροφή στο Εδιμβούργο Σάββατο βράδυ, με μωρά να κλαίνε στις πτήσεις, να κουνάει, να έχει φεγγάρι και να φαίνεται πανέμορφη η χιονισμένη Γερμανία, με κουβάλημα πραγμάτων σε 3 δόσεις (επί 3 ορόφους μείον ασανσέρ ίσον πτώμα) με το δήμο να με πληροφορεί ότι έχω καθυστερήσει την πληρωμή δημοτικών τελών κι αν δεν πληρώσω σε 14 μέρες (οι οποίες είχαν περάσει) το θέμα θα το αναλάβει ο sheriff, με χριστουγεννιάτικες κάρτες που άνοιξα ετεροχρονισμένα, με κρύο, αέρα και βροχή...
Κοιμήθηκα σαν τούβλο και την Κυριακή καθάρισα, πήγα σουπερμάρκετ κλπ. Σήμερα έτρεχα στο μάθημα, στο δήμο να λύσω τα των δημοτικών τελών, μετά τράπεζα κι άλλες δουλειές, όμως είναι ωραία να είμαι πίσω... Η Αθήνα δεν μου άρεσε, τη βρήκα άχρωμη, αφιλόξενη, βρώμικη. Δεν μου είχε λείψει ιδιαίτερα, μόνο κάποια μεμονωμένα μέρη και πράγματα, και φυσικά οι άνθρωποι.

Ένας τελευταίος φόρος τιμής στο καβουρδιστήρι. Οι παρακάτω φωτό τραβήχτηκαν ένα βράδυ του Νοεμβρίου, που περπατούσα από το σπίτι μου στο Waverley Bridge και είναι ίσως οι καλύτερες βραδυνές που έβγαλε το τιμημένο καβουρδιστήρι. Είναι θολές και κουνημένες, αλλά μου αρέσουν πολύ.
Στο Εδιμβούργο μπορώ να περπατάω και να χαμογελάω με την πόλη που με φιλοξενεί κι αυτά που βλέπω γύρω μου. Στην Αθήνα (και ειδικά τώρα) δεν μου βγαίνει καθόλου.

Για καλύτερο effect, βάλτε να παίζει αυτό.


Old College



West College street






Royal Mile



(Αυτή είναι η αγαπημένη μου. Très dark, non?)


Scott Monument

10 τσιτσιρίσματα:

efou είπε...

wow, εμένα μου άρεσε πολύ η τελευταία φώτο!!
ευτυχώς κοριτσάκι δε χρειάστηκε να σε αναλάβει ο σερίφης, θα ήταν τρομακτικό, λολ!
καλή αρχή και πάλι, πολλά φιλιά!

deadendmind είπε...

:-) Αν έκανε καλά τη δουλειά της η κυριούλα με την οποία μίλησα σήμερα, μάλλον δεν θα με μπαγλαρώσει ο σερίφης.

Ευχαριστώ εφούλα μου! Σμουτς!

mafaldaQ είπε...

Ταλαιπωρία η επιστροφή και πολλά αυτά που σε πρίμεναν πίσω εεε; Άντε καλή αρχή και πάλι :) Και μακριά από Σερίφιδες :)

Σοφία είπε...

Καλή επανεγκατάσταση στη Σκωτία! Το καβουρδιστήρι ζει ή τα έχει παίξει;

M είπε...

Τέλειο το σάουντρακ της ανάρτησης!

Άμα σε κυνηγήσει ο σερίφης να μας το πεις να οργανώσουμε τη διεθνή αλληλεγγύη! Αν και δεν νομίζω, ούτε το εύχομαι!

Υ.Γ. Να υποθέσω ότι το καβουρδιστήρι αντικαταστάθηκε;

mierdito είπε...

Aυτο με το περπατημα και το χαμογελο το εχω και εγω σε αυτη την πολη. Αλλα εγω ειμαι ερωτευμενος σχιζοφρενης με αυτη την πολη και δεν μετραω πολυ! Κατι που επισης δεν μου εχει δωσει ουτε και μενα η Αθηνα, αλλα δεν την ξερω και καλα.

Btw εδω sheriff εννοουν τον δικαστικο κλητηρα (ή κατι παρομοιο)...

Καλωσηρθες στο κρυο και στο κρυο!!! Τουλαχιστον μεγαλωνει η μερα και θα ειναι ακομα πιο ομορφα.

Χαιρομαι που λυθυκε το θεμα πλεον.

Το καρβουδιστηρι ζει ακομα?

ZlatkoGR είπε...

So long παλιό καβουρδιστήρι, welcome καινούργιο! :P

Όχι, μια χαρά η νέα, φρόντισε να τραβήξεις σύντομα μερικές να μας τις δείξεις!

Άντε, τυχερή είσαι που αλλάζεις την Αθήνα με το τέλειο Εδιμβούργο...

deadendmind είπε...

@Mafalda: Ευχαριστώ! :-)

@Σοφία: το καβουρδιστήρι ζει, αλλά αντικαταστάθηκε κι έμεινε στην Αθήνα.

@Μ: Θα σας έχω υπόψην αν χρειαστεί! :-) Να'ναι καλά ο πατήρ, αντικαταστάθηκε το καβουρδιστήρι.

deadendmind είπε...

@αερικό: Δεν είναι καθόλου δύσκολο να την ερωτευτείς τέτοια που είναι...
Καλώς σας βρήκα! :-)
Το καβουρδιστήρι ζει (μας οδηγεί), αλλά αντικαταστάθηκε από μια Nikon αρκετά καλύτερη.

@Zlatko: Θα τραβήξω, τώρα είναι και πιο εύκολο! :-)

bunnysuicides είπε...

γαμάτες φώτο! εμένα μου άρεσε η προηγούμενη της αγαπημένης σου. το τραγούδι όοοοολα τα μάνει.
καλά να περνάς εκεί πάνω καλό μας!