25 πράγματα!

Με έκαναν tag τρεις φορές, οπότε ορίστε! :-)
Έχω κάνει κι εγώ tag στο facebook, όσοι πιστοί προσέλθετε!
Τα έγραψα στην τύχη, όπως μου έρχονταν στο μυαλό και voilà, 25 γνωστά και άγνωστα, θετικά και αρνητικά, βαρετά και περίεργα πράγματα για μένα:

1. To συνδυασμό ανοιχτό δέρμα, ξανθά μαλλιά, ανοιχτόχρωμα μάτια, τον κληρονόμησα από την Δανέζα προγιαγιά μου (από την πλευρά της μητέρας μου). Οι γονείς μου και ο αδερφός μου είναι καστανοί κι όταν γεννήθηκα δούλευαν τη μητέρα μου ότι με έκανε με Σκανδιναβό.

2. το δούλεμα σταμάτησε όταν μια μέρα η γιαγιά μου (από την πλευρά του πατέρα μου) με έκανε μπάνιο και πρόσεξε ότι έχω τις πατούσες του πατέρα μου - ίδιες ακριβώς όμως!

3. Έκανα πιπίλα το δάχτυλό μου μέχρι αρκετά μεγάλη. Ξεκίνησε όταν γεννήθηκα, μάλιστα έλεγαν στη μαμά μου στο μαιευτήριο ότι ήμουν το πρώτο μωρό που βρήκε το δάχτυλό του. Ήταν πολύ χαλαρωτικό, με βοηθούσε να κοιμηθώ τη νύχτα. Κανείς δεν προσπάθησε να μου σταματήσει τη συνήθεια και σταμάτησε από μόνη της, σταδιακά. Δεν το κάνω πια.

4. Όταν ήμουν μικρή, πάντα μπέρδευαν το όνομά μου και με φώναζαν Δανάη.

5. Είμαι αριστερόχειρας. Κανείς άλλος από την οικογένεια δεν είναι. Δεν αντιμετώπισα πολλά προβλήματα με αυτό, μόνο χαζά παιδάκια να με ρωτάνε γιατί γράφω με το λάθος χέρι.

6. Ως παιδάκι είχα πολλά άγχη και φοβίες, κυρίως γύρω από το σκοτάδι. Φοβόμουν το σκοτάδι και -κατ'επέκταση- την κακοκαιρία (έφερνε διακοπές ρεύματος), τα ταξίδια, το να είμαι μόνη μου. Όταν είχαμε κακοκαιρία, έμενα ξύπνια κι έκοβα βόλτες όσω οι άλλοι κοιμόντουσαν. Πολλές φορές η μητέρα μου με έβρισκε να κοιμάμαι στον καναπέ, ένοιωθα πιο ασφαλής εκεί απ'ότι στο κρεβάτι μου.

7. Δεν μου αρέσω χωρίς τα γυαλιά μου. Προτιμώ να φοράω αυτά παρά φακούς επαφής.

8. Ακόμα δεν ξέρω τι θα ήθελα να κάνω επαγγελματικά.

9. Άλλαξα σχολεία τρεις φορές.

10. Ήμουν πολύ εσωστρεφής και μοναχική πιο μικρή. Δεν είχα πολλούς φίλους, δεν έβγαινα έξω. Συνήθως καθόμουν σπίτι και έβλεπα τηλεόραση ή διάβαζα.

11. Είναι σαν να άρχισε η ζωή μετά το σχολείο για μένα. Τότε άρχισα να κάνω παρέες και να βγαίνω έξω.

12. Έχω πολύ καλή μνήμη.

13. Είμαι επίσης καλή στην ορθογραφία, Ελληνική και Αγγλική. Είμαι λεξικό, διορθωτής κειμένων, wikipedia για τους φίλους μου. Και μου αρέσει!

14. Το αγαπημένο μου επιτραπέζιο είναι το Trivial Pursuit, αλλά κανείς δεν θέλει να παίξει μαζί μου, lol!

15. Δεν έτρωγα σχεδόν καθόλου λαχανικά και φρούτα ως παιδί, ήμουν πολύ περίεργη στο φαγητό. Τώρα μου αρέσουν, κυρίως τα κρεμμύδια και οι πιπεριές.

16. Δεν αντέχω τη φέτα, δεν μπορώ ούτε να τη μυρίσω.

17. Στην εφηβεία ήμουν ερωτευμένη με τον Ewan McGregor.

18. Όταν μου αρέσει πάρα πολύ μια ταινία, μπορώ να τη δω και δύο φορές απανωτά. Τελευταία φορά που έγινε αυτό ήταν με το Finding Nemo.

19. Είμαι τραγικά αναβλητική. Πάντα θέλω να κάνω πράγματα που τα αναβάλλω, τα ξεχνάω, κλπ. Είμαι καλή στη θεωρητική οργάνωση, αλλά όχι τόσο καλή στην πράξη.

20. Μαθαίνω ξένες γλώσσες εύκολα, αλλά είμαι τεμπέλα. Θα ήθελα να μάθω κι άλλες όμως - να βελτιώσω τα Γαλλικά μου, να μάθω Ισπανικά ίσως.

21. Δεν έμαθα ποτέ να κάνω ποδήλατο.

22. Τρώω τα νύχια μου, κάνω κρακ τα δάχτυλά μου, πειράζω τα σπυράκια μου, μασάω τα χείλη μου, τρώω πολύ. Μερικές από τις κακές μου συνήθειες.

23. Όταν είμαι αγχωμένη και/ή στεναχωρημένη, δεν μπορώ να φάω. Το στομάχι μου πονάει και κλείνει.

24. Δεν μου αρέσουν καθόλου οι μπανάνες κι αυτό οφείλεται σε ένα απαίσιο παιδικό αντιβιωτικό με γεύση μπανάνα που μου έφερνε αναγούλα.

25. Μου αρέσει να συμμετέχω σε έρευνες, τεστ, πειράματα ψυχολογίας, να συμπληρώνω ερωτηματολόγια. Είμαι το όνειρο των απανταχού ερευνητών, lol!

Αυτά! Έχει μερικά και η Mafalda να προσθέσει. :-)

10 τσιτσιρίσματα:

mafaldaQ είπε...

26. Διαθέτει ειδικό ραντάρ για αδέσποτες και μη γάτες. Μπορεί να τις εντοπίσει σε ακτίνα χιλιομέτρου! Σε αντίθεση με τους τυπικούς ανιχνευτές, η Δαφνούλα αλλάζει φάτσα όταν αισθάνεται την παρουσία γάτας!

27. Αν πάτε για μπάνιο με τη Δαφνούλα, παρακαλείστε να τη δέσετε με ένα μεγάλο σκοινάκι για να μην την ξεχάσετε στην ακροθαλασσιά να μαζεύει βότσαλα! Μπορεί να το κάνει αυτό με τις ώρες και μπορεί να ξεχαστεί τελείως! Προτιμάει τις καλοσχηματισμένες και μεγάλες και είμαι σίγουρη ότι όταν τις διαλέγει, ξέρει από πριν τι θα ζωγραφίζει επάνω.

28. Της αρέσει πάρα πολύ το κινέζικο φαγητό. Αλλά αυτό ήταν εύκολο εεεε;

29. Επίσης εύκολο! Αδυνατεί να συμμετέχει σε έντονο, προφορικό καβγά με κάθε τρόπο. Είναι τόσο ήρεμη που αν κάποιος της πατήσει τις φωνές, μπορεί να παγώσει, να αγχωθεί και να βγει εκτός λειτουργίας για πολλές ώρες. Μετά στεναχωριέται και προσπαθεί να ηρεμήσει. Ιδανικό σουπερ εργαλείο θα ήταν το πάγωμα του χρόνου.

30. Χαίρεται πάρα πολύ με καθετί χειροποίητο. Μην της κάνετε βιομηχανοποιήμενο δώρο. Θα χαρεί πολύ αλλά η χαρά είναι ελάχιστη μπροστά στο «Ωωωωω» ενός πολύχρωμου (κατά προτίμηση) και με περίεργη αλλά φιλική υφή δώρου!

31. Και extra info, που απορρέει από το προηγούμενο: Η Δαφνούλα για να καταλάβει κάτι, το αγγίζει πολύ διεξοδικά. Οι περισσότεροι καταλαβαίνουμε κάτι από την εικόνα του. Το αναγνωρίζουμε με την όραση. Κάποιοι λιγότεροι χρησιμοποιούν την όσφρηση. Είναι λίγοι οι άνθρωποι, που χρησιμοποιούν τόσο έντονα την αφή για την αναγνώριση των αντικειμένων γύρω τους και αυτό είναι πολύ χαρακτηριστικό για τη Δάφνη. Και πάντα μου κάνει πολύ εντύπωση.

32. Δυσκολεύεται πολύ να «κρύψει» τις αντιδράσεις τις. Μια γκριμάτσα, πάντα θα τις ξεφύγει για ότι και να γίνει οπότε αν κάποιος έχει καταφέρει να αποκωδικοποιήσει τις γκριμάτσες, ξέρει κατευθείαν τι σκέφτεται σε γενικές γραμμές. Ανέκφραστη τελείως είναι μόνο όταν νυστάζει αλλά και πάλι το γενικότερο συναίσθημα μπορεί κάποιος να το καταλάβει.

Πολύ εύκολα όλα κορίτσι!Χι!
Κάτσε να ρίξω και από εδώ μια αγκαλίτσα:
(((((((((((Δαφνούλα)))))))))))

deadendmind είπε...

Ωωωω, *κοκκινίζει*

Ευχαριστώ για τα συμπληρωματικά facts! :-)
Αγκαλιές πολλές! Α ρε, δεν θα'ρθει ο Απρίλιος; Θα'ρθει!

Ανώνυμος είπε...

Αγκουργκ; Δανέζα...προγιαγιά; Τι ήταν ο προπάππους σου; Γκρηκ λάβερ της δεκαετίας του....1920; -- *Φαντάζεται τύπο με στριφογυριστό μουστάκι,ολόσωμο ριγέ maillot και μαλί με μπριγιαντίνι να την πέφτει με...γαλλικές αττακες* -διότι ακόμα τότε δεν είχε επέλθει η αγγλικουροποίηση του συμπάντου-- σε τουρίστριες με ομπρελίνα στο ....Φάληρο του μεσοπολέμου (η εναλλάκτικα σε παραλία του schleswig-holstein ). Η όλη σκηνή εκτυλίσσεται σε ξεθωριασμένο ασπρόμαυρο φιλμ του βωβού κινηματογράφου .

(Ναι το ξέρω, έχω αρρωστημένη φαντασία)

* "Μαντμουαζέλ, βουζ ετ εμπλουισάντ σετ απρεμιντί "

" Μουα-τουά-λι"

:P

ZlatkoGR είπε...

Τι, κάνουμε διαγωνισμό ποιός ξέρει περισσότερα για τη Δάφνη; Εγώ μπορώ να το φτάσω στο 100, αλλά λίγο εκτός συναγωνισμού παίζω...

Πολύ ωραία όλα! :-)

deadendmind είπε...

@fileasphogg: :-PPP
Μπιανβενού μεσιέ!

@Zlatko: Εσύ έχεις πάρει ειδίκευση! :-Ρ

Ανώνυμος είπε...

@ντεντεντμαηντ: Μερσιμποκού μαντμουαζέλ :P

Τελικά απάντηση δεν έλαβα ;). Πα ντε κουα. Μάλλον θα παραμείνει το μυστήριο δια παντώς.

deadendmind είπε...

@fileasphogg: Είχα προπάππου καρδιοκατακτητή, τι να κάνουμε; Ήρθε η προγιαγιά στην Ελλάδα, τονε γνώρισε, και ξέμεινε. Από κει παίρνουν τη γοητεία τους οι άντρες της οικογένειας. :-Ρ

Ααα, λ'αμούρ...

Ανώνυμος είπε...

@ντεντεντ. Καλα οτι ηταν κατακτητής αυτό ειναι σίγουρο. Απλώς η εποχή ήταν λίγο ασυνήθιστο γιατί δεν είχε ξεκινήσει ακόμα το ρεύμα του μαζικού τουρισμού της δεκαετίας του 60.Αυτό ειναι όλο :p

Σοφία είπε...

Όλα τα άλλα καλά, αλλά χωρίς ποδήλατο πώς πέρασαν τα παιδικά σου χρόνια ο-ε-ο;

deadendmind είπε...

@Σοφία: Βαρετά ομολογουμένως. :-)