7 Ασχολίες για μια Βροχερή Μέρα

(Πωπω, πέρασε κιόλας τόσος καιρός από το προηγούμενο post. Το έχω παραμελήσει το μαγαζί και ζητώ συγνώμη από τους πιστούς αναγνώστες (:-Ρ), θα προσπαθήσω να πάρω μπρος πάλι)

Το είδα στο blog του olrandir και ζήλεψα! Παρ'ότι συμφωνώ με όλες του σχεδόν τις επιλογές, είπα να προσθέσω και μερικές δικές μου.

Αρχικά να πω πως η βροχή εδώ δεν είναι καθόλου ικανοποιητική. Σπάνια ρίχνει μπόρες, ψιχαλίζει περισσότερο, παρά βρέχει. Αυτό το εκνευριστικό ψιλόβροχο, που είναι σαν να σε φτύνει κάποιος από τους ουρανούς, συνήθως όχι αρκετό για να βγάλεις ομπρέλα αλλά καταλήγεις να βρέχεσαι μέχρι να φτάσεις εκεί που θες. Όταν συνοδεύεται και από αέρα είναι ακόμα πιο εκνευριστικό, δεν μπορείς να ανοίξεις ομπρέλα με τίποτα και σου έρχονται οι ψιχάλες από παντού.

That said, οι βροχερές μέρες είναι ιδιαίτερα γοητευτικές και προσφέρονται για διάφορες ασχολίες όπως:

1. Άραγμα σε πολυθρόνα/καναπέ/κρεβάτι (ό,τι υπάρχει και ό,τι βολεύει καλύτερα) με βιβλίο/ταινία/μουσική*/τσάι (το τσάι είναι μπαλαντέρ, πάει μόνο του αλλά και με τα άλλα 3). Τα κάλυψε μια χαρά ο olrandir οπότε τα βάζω όλα μαζί και δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω.

2. Γατοαγκαλιές! Η βροχή απ'έξω και τα παραπάνω συνδυάζονται πολύ ωραία και με ένα ζεστό γατί κουλουριασμένο στην κοιλιά σου να γουργουρίζει/ροχαλίζει (ο δικός μου αναστενάζει κιόλας, ενίοτε) και να το χαϊδεύεις. Εγγυημένα χαλαρωτικό!

3. Κατασκευές. Το να κάνεις κάτι με τα χέρια σου, με υπόκρουση τη βροχή. Αδειάζεις ένα τραπέζι από περιττά πράγματα για να κάνεις χώρο και στρώνεσαι στη δουλειά! Αν το τραπέζι είναι και κοντά σε παράθυρο, ακόμα καλύτερα. Στην περίπτωσή μου θα επέλεγα παζλ και origami.

4. Ζαχαροπλαστική και απόλαυση των αποτελεσμάτων της. Μια καλή ευκαιρία να φτιάξεις cookies ας πούμε (που έχω καιρό να φτιάξω και τα θυμήθηκα τώρα) για να συνοδέψεις το τσάι σου.

5. Η μυρωδιά της βροχής είναι υπέροχη. Ανοίγεις το παράθυρο και παίρνεις βαθιές ανάσες για να την χορτάσεις.

6. Συμμάζεμα/τακτοποίηση. Μια βροχερή μέρα ίσως αποδειχθεί εμπνευστική για συμμάζεμα. Ας πούμε τακτοποίηση των βιβλίων στα ράφια τους, ξεσκαρτάρισμα χαρτιών και καθάρισμα γραφείου.

7. Αν η μπόρα είναι καλή (όχι όπως εδώ) πάρε ομπρέλα και βγες βόλτα. I'm siiiiiiinging in the raaaaaaaain (δεν γινόταν να το αποφύγω αυτό :-P)
~ ~ ~

*ένα δείγμα της τελευταίας μουσικής μου αγάπης (το έχω πει παντού αλλού, να το πω κι εδώ):

Balmorhea



H Blogothèque τους έχει χαρακτηρίσει ως "post-rock του 19ου αιώνα," έχουν 3 εξαιρετικούς δίσκους (Balmorhea, River's Arms και All Is Wild, All Is Silent) και ταιριάζουν πολύ με βροχή, με ταξίδι, με τα πάντα! :-)

8 τσιτσιρίσματα:

olrandir είπε...

Εγκρίνονται οι προτάσεις! Ιδιαίτερα δε η ζαχαροπλαστική (και κυρίως τα αποτελέσματά της :)). Οι γατοαγκαλιές είναι παντός καιρού πάντως!

"...Just singing in the rain! What a glorious feelin', I'm happy again!"

Zonafos είπε...

χε, καλά το είπε ο olrandir ότι έχει αρχίσει μόδα! :D

Άραγμα σε καναπέ με comic ήταν η χθεσινή μου επιλογή. Αν συνεχίσει και σήμερα η νεροποντή παίζει να κάνω πάλι το ίδιο.. Ή μήπως να βάψω επιτέλους ατή τη μινιατούρα που έχω αφήσει στην άκρη..?

Καλώς σε βρήκα deadendmind :)

ZlatkoGR είπε...

(Αααα, τι μου τα θύμισες τα cookies; Να φτιάξεις και να μου στείλεις, εντάξει; Αλλιώς θα σε βάλω να μαγειρεύεις από κοντά και δε λέει. Αλλά αν με αναγκάσεις, θα το κάνω κι αυτό! :-)

Εμένα πάντως μου αρέσει να πίνω καφέ ή whatever και να διαβάζω ένα περιοδικό ή μια εφημερίδα κάπου σκεπαστά έξω. Στο μπαλκόνι ή σε ένα καφέ. Πάντως έξω. Και να χαζεύω. Είσαι έξω, την ακούς, τη μυρίζεις, την αισθάνεσαι γύρω σου αλλά δεν βρέχεσαι. Ε, καλή φάση...

Υ.Γ. Balmorhea rulez!

deadendmind είπε...

@Olrandir: Χεχε! :)
Oι γατοαγκαλιές είναι καιρού όποτε-θέλει-ο-γάτος :Ρ

@zoo: Καλωσήρθες! :)

@Zlatko: Τώρα τα ψήνω κ παίρνω τηλέφωνο το courrier :P

Shiroi Taka είπε...

Εμένα μου αρέσουν οι καταιγίδες, να μπουμπουνίζει και να αστράφτει και να πέφτουν οι κεραυνοί και να είμαι κολλημένη στο τζάμι, απολαμβάνοντας το show.
Συμφωνώ με τον χαρακτηρισμό των βροχών της Αγγλίας-Σκωτίας, δεν το αποφασίζουν ποτέ, αν είναι να βρέξεις, κάντο να το φχαριστηθείς, αλλιώς τι;;
Το "Singing in the rain" η αγαπημένη μου πρόταση!
Και τα cookies δεν με χαλούν...Κοντά στο Zlatko είμαι - σε σχέση με το Εδιμβούργο - στείλε και από δω, κοπελιά! *παρακαλεστικά μάτια*

Σοφία είπε...

Μισώ τις βροχερές μέρες. Όπως τώρα καλή ώρα. Γκρρρρ.

mafaldaQ είπε...

Εγώ πάλι θα ταυτιστώ με τις κατασκευές :)! Πάντα με ανοιχτό παράθυρο για να ακούω καλύτερα και να μυρίζω καλύτερα! Τις τελευταίες μέρες στη Θεσσαλονίκη, βρέχει τα βράδια. Πολύ ωραίο νανούρισμα :)!

deadendmind είπε...

@Shiroi Taka: :-) Μου φαίνεται θα κάνουμε cookie-fest όταν ανέβω Θεσσαλονίκη!

@Σοφία: Κι απ'ότι βλέπω θα πάει έτσι για αρκετές μέρες :(

@Mafalda: Χε, είναι ωραίες οι κατασκευές. Πρέπει να ξεθάψω τα origami μου πάλι...