Μουστοκούλουρο!

Τι θυμήθηκα σήμερα και μου έλειψε; Μουστοκούλουρο! Τι περίεργο... Και δεν έτρωγα συχνά. Μου αρέσουν, αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας. Αλλά τώρα άμα είχα θα τα τσάκιζα.
Έφαγα το μεσημέρι ένα bagel με κανέλλα και σταφίδες (δεν μ'αρέσουν οι σταφίδες, κατά λάθος τα πήρα) και η γεύση μου θύμησε αμυδρά το μουστοκούλουρο. Και επήλθε η ανάμνηση και η επιθυμία.

Τι σου κάνει η ξενιτιά...

7 τσιτσιρίσματα:

bunnysuicides είπε...

{{{{{{demoula}}}}}}

deadendmind είπε...

:-)
Thaaanks!

M είπε...

Τον πρώτο καιρό που έφυγα από το σπίτι το φαγητό που μου έλειπε περισσότερο ήταν η... ψαρόσουπα.

Πες στη μαμά να στείλει πρώτες βοήθειες σύντομα! Το δεματάκι από τους γονείς σε τέτοιες περιπτώσεις σώζει, εκεί να δεις πανηγύρι! Α, και εκεί που είσαι δεν υπάρχει κανένα ελληνικό μαγαζί; Ή είναι μύθος πως όποια πέτρα κι αν σηκώσεις Έλληνα θα βρεις από κάτω;

deadendmind είπε...

Πραγματικά! Αν και περνάει ο καιρός γρήγορα και θα βρεθώ πίσω για Χριστούγεννα πριν το καταλάβω.

Έλληνες βρίσκεις κάτω από πολλές πέτρες εδώ γύρω, αλλά ελληνικό μαγαζί δεν έχω ανακαλύψει. Προς το παρόν βολεύομαι με διάφορα Μεσογειο-αραβικά που είναι ό,τι πιο συγγενές στη δική μας κουζίνα.

Σοφία είπε...

Κι εμένα αυτά τα μπέιγκελς μου θυμίζουν μουστοκούλουρο! Περισσότερο όμως μου λείπουν τα σουβλάκια :-)

Unknown είπε...

Δεν έχει κανένα σουβλατζίδικο εκεί στα Λονδίνα; :-)

mafaldaQ είπε...

Λοιπόν κατέγραψα λιγουρίτσα πρώτη και αρχίζω να φτιάχνω το πακετάκι! Σμουτς!