Καταραμένος ανιχνευτής καπνού!!!!

Είμαι στην κουζίνα και ψήνω το κατεψυγμένο TESCO μπιφτέκι μου.
*Μπιπ, μπιπ, μπιπ*
Αρχίζει.
*Μπιπ, μπιπ, μπιπ*

Καταραμένο μηχάνημα! Μου το κάνει συχνά αυτό, ειδικά αν μαγειρεύω κάτι σε τηγάνι που βγάζει πολύ καπνό. Πρέπει να έχω ανοιχτό τον εξαερισμό στο χωλ, κλειστή την πόρτα της κουζίνας (που δεν κλείνει και εντελώς) και ανοιχτό το παράθυρο της κουζίνας. Και βεβαίως μπαίνει κρύο!!!
Αν δεν ήμουν σε ξένο σπίτι μπορεί και να το έσπαγα το ρημάδι! Θέλω να του εγκαταστήσει κάποιος ένα κουμπί για να το καθησυχάζω. "Μαγειρεύω. Ηρέμησε. Δεν θα πάρει φωτια το σπίτι. ΣΚΑΣΕ!"

Τώρα για να ηρεμήσει έκλεισα το μάτι με το μισοψημένο μπιφτέκι, άνοιξα και τον εξαερισμό του μπάνιου, άνοιξα και το παράθυρο (όχι που θα τη γλίτωνα). Έβγαλα το τηγάνι έξω από το παράθυρο για να κρυώσει και περίμενα να σταματήσει για να τελειώσω με το ψήσιμο. Και έκανε ώρα για να σταματήσει να σκούζει! Θυμήθηκα εκείνο το επεισόδιο από τα Φιλαράκια που ο ανιχνευτής καπνού της Phoebe την κρατούσε ξύπνια και φοβάμαι ότι θα το πάθω κι εγώ. Κι αν δεν σταματήσει να τσιρίζει;

Αυτά παθαίνω που θέλω να είμαι οικονομική και να μαγειρεύω αντί να τρώω απ'έξω. Γκρρρ...

9 τσιτσιρίσματα:

ZlatkoGR είπε...

Πωπω, κακόμοιρο! Απορροφητήρες δε βάζουν εκεί; Πάντως μη σταματήσεις να μαγειρεύεις και να τρως μέσα! Στην τελική, pull a Phoebe...

M είπε...

Για το καλό σου το κάνει βρε κουτό. Τα τηγανητά βλάπτουν. Bad for you! Κι αφού εσύ δε βάζεις μυαλό, βάζει τα μεγάλα μέσα. Αλλά εσύ εκεί, αμέσως να τον κακολογήσεις τον ανιχνευτή. Αχάριστη...

deadendmind είπε...

@ Zlatko: Ντεν έκει απορροφητήρα καρντιά μου!

@ Μ: Ο ανιχνευτής φροντίζει για να μην πάθω καρδαγγειακά, lol! Από δω και πέρα μπιφτέκια μόνο στο φούρνο!

SnoW-wHite είπε...

Πλαστικη σακούλα απο σουπερμάρκετ.Λαστιχάκι.Σακούλα γύρω απο τον ανιχνευτή καπνού όταν μαγειρέυεις.Λαστιχάκι γύρω απο τη σακούλα.Πρόβλημα τέλος! :P

deadendmind είπε...

Λες να το εφαρμόσω; Χμμμ...
Ευχαριστώ για το tip! :-)

aeriko είπε...

αυτο με το λαστιχακι και την σακουλα ειναι καλο, αλλα επισης ποτε και αποροφητηρα και παραθυρο.

Ειναι παραξενο, και μενα μου φαινεται, αλλα το καναμε σε fire & safety training και δεν θυμαμαι τον λογο.

Unknown είπε...

Σε λίγο ο καιρός μάλλον δεν θα επιτρέπει να ανοίγω παράθυρο, οπότε θα καταφύγω στη λύση της σακούλας...

Σοφία είπε...

Πάντως για να σταματήσει να σκούζει πιο γρήγορα, έχε πρόχειρο ένα κομμάτι χαρτόνι, ένα περιοδικό ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, πήγαινε κάτω από το μηχάνημα και κάνε του αέρα. Σκούζει με τον καπνό, οπότε όσο πιο γρήγορα παραμερίσεις τον καπνό, τόσο πιο γρήγορα θα σταματήσει :-)

Unknown είπε...

Ααα, καλή ιδέα, ευχαριστώ!!! Θα την εφαρμόσω την επόμενη φορά που θα σκούξει.
Ο καιρός προβλέπεται να μας το γυρίσει σε χιονάκι όπου να'ναι, οπότε δεν παίζει να ανοίγω το παράθυρο. :-)