The Visitor

 
Μου είχε κάτσει κάπως αυτή η ταινία. Δεν την ψήφισα. Δεν πολυήθελα να τη δω όταν την έβαλα το Σάββατο το βράδυ (είμαι σε γκρινιάρικο mood τις τελευταίες μέρες). Αλλά... το project Let's see a movie απεδείχθη πετυχημένο!

Χαίρομαι ιδιαίτερα που διαψεύστηκα! Η ταινία μου άρεσε πολύ, μου έφτιαξε το κέφι και με συγκίνησε, με έκανε να σκεφτώ, ικανοποίησε τον κοινωνιολόγο μέσα μου... Γενικά, πέρασα ένα ευχάριστο 2ωρο μαζί της, ό,τι χρειαζόμουν μετά από μια κουραστική μέρα.

Μην ξέροντας σχεδόν τίποτα για την ταινία, είχε περισσότερο ενδιαφέρον να δω πως ξεδιπλώνεται η πλοκή. Ξεκινάει περίεργα, με έναν μυστηριώδη, απόμακρο και δύσκολο χαρακτήρα. Στην αρχή δεν τον συμπαθείς. Προσπαθείς να καταλάβεις τι ζόρι τραβάει. Μετά όμως επέρχεται η αλλαγή, η επαφή με ανθρώπους πολύ διαφορετικούς από αυτόν, με διαφορετικά ζόρια. Και το (κινηματογραφικό) γλυκό αρχίζει να δένει.

Οι ηθοποιοί είναι πολύ καλοί, εκφραστικότατοι, η ιστορία συγκινητική και ανθρώπινη, χωρίς υπερβολικό μελόδραμα, όλα τυλιγμένα με υπέροχη μουσική που παίζει σημαντικό ρόλο στην ταινία. Είναι ίσως αυτό που φέρνει πιο κοντά τους πονεμένους και ανεμοδαρμένους ήρωες.

Μια πολύ καλή ταινία που αξίζει το χρόνο σας! :-)

Βαθμολογία: 3.5/5

2 τσιτσιρίσματα:

ZlatkoGR είπε...

Ζήτω σε αυτούς που την ψήφισαν λοιπόν! :-)

panselin είπε...

Την κατέβασα και την είδα σήμερα. Πραγματικά διαφορετική ταινία που αξίζει να τη δείς!!
Υπέροχος ο καθηγητής σκουντούφλης και συντηρητικός, ο Σύριος μουσικός, η μάνα του και η φίλη του φοβεροί χαρακτήρες!
Πόσοι απο μας θα κάναμε το ίδιο?