Did anyone say crazy cat lady?

Ως γνωστόν η μικρή demούλα αγαπά τις γάτες, κι εδώ στα ξένα δεν έχει πολλή επαφή.

Φαντάζεστε λοιπόν τη χαρά μου όταν συνάντησα έναν γατούλη το πρωί, την ώρα που περπατούσα για να πάω στο μάθημα.


 


Στρίβω στη Drummond street και βλέπω από μακριά γατίσια φιγούρα. Πλησιάζω και ανακαλύπτω με χαρά ότι ο γατούλης είναι φιλικός. Μου νιαούρισε λίγο, τον χάιδεψα, τρίφτηκε στα πόδια μου, τον φωτογράφισα, τον ξαναχάιδεψα. Περνούσε κόσμος και με κοιτούσε λίγο περίεργα βέβαια, να ασχολούμαι με το γατί και να το βγάζω φωτογραφίες.


  


Είναι μόλις η δεύτερη φορά που βλέπω γάτα στο δρόμο όσο καιρό είμαι εδώ. Η πρώτη ήταν σπιτόγατα που με φοβήθηκε και δεν ήθελε χάδια. Αυτός ο γατούλης δεν ξέρω αν είναι αδέσποτος, φαινόταν λίγο ταλαιπωρημένος, κατά τα άλλα όμως παχουλός και άνετος στην ανθρώπινη παρουσία. Μετά που βγήκα από το μάθημα δεν τον είδα, οπότε υποθέτω και ελπίζω ότι γύρισε σπίτι του.


 

6 τσιτσιρίσματα:

Ανώνυμος είπε...

Μοιάζει τρελά με τον δικό μου γάτο αυτός! Χωρίς τις ουλές, το μασημένο αυτί, τα... ναι, είναι λίγο αληταράς ο γάτος μου, συχνά τον υποδεχόμαστε με betadine και βαμβάκι όταν επιστρέφει από τις (ενίοτε πολυήμερες) εξορμήσεις του. Κι έχει κι έκτη αίσθηση και μυρίζεται ότι έρχεται ο κτηνίατρος για την κατ'οίκον επίσκεψη πριν καν αυτός χτυπήσει το κουδούνι, δεν ξέρω πώς το κάνει!

Για τον σκωτσέζο γάτο σου τώρα, για να ήταν τόσο φιλικός μαζί σου λογικά από σπίτι θα ήταν, άσε που μου φαίνεται μια χαρά χοντρός και καλοζωισμένος από τις φωτογραφίες σου!

deadendmind είπε...

Δεν τον έχετε στειρώσει και αλωνίζει, ε;

Κι ο δικός μου έχει έκτη αίσθηση (τα περισσότερα γατιά έχουν νομίζω, τα άτιμα), χρειάζονται 3 άνθρωποι για να τον βάλουν στο κλουβί του όταν πρέπει να τον μεταφέρουμε. Θα σου πω κάποια στιγμή την ιστορία για όταν δεν μπορούσαμε να τον ηρεμήσουμε με τίποτα για να τον πάμε στον κτηνίατρο κι αναγκάστηκα να του κάνω ένεση εγώ!

mafaldaQ είπε...

Δεν νομίζω πως έχουν έκτη αίσθηση. Απλά πιστεύω πως ακούνε και καταλαβαίνουν τι λέμε. Άσχετα που άμα φωνάζεις δεν ανταποκρίνονται! Αλλά ναι φαίνεται πολύ καλοζωισμένος :)! Φαντάζομαι χαρές μικρούλα :)

Σοφία είπε...

Αδέσποτο αποκλείεται να είναι. Παιδί μόνο του αν δεις στο δρόμο, μπορεί να είναι αδέσποτο. Γατί όχι!

Γι' αυτό δεν βλέπεις γατιά έξω, ζουν όλα σε σπίτια. Αδέσποτα δεν υπάρχουν παρά μόνο σε πολύ αγροτικές περιοχές.

M είπε...

Πάντως, αδέσποτο ή όχι, είναι μια γλύκα. Μου αρέσει πολύ αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων στα γατιά, μάλλον γιατί μου θυμίζει έναν γάτο-θεό που είχαμε κάποτε στο σπίτι.

:-)

deadendmind είπε...

@Mafalda: Χαρές, ναι! :) Αν δεν είχα μάθημα θα καθόμουνα κι άλλο με το γατούλη.
Πάντως, σίγουρα μπορούν να μυριστούν όταν παίζει κάτι (ταξίδι, γιατρός, αλλαγή κλπ).

@Σοφία: Καλό αυτό, να μην ταλαιπωρούνται τα καημένα στο δρόμο. Μου έχουν πει ότι υπάρχουν και διάφορα cat shelters, οπότε βοηθούν κι αυτά φαντάζομαι.

@Μ: Ναι, ήταν πολύ καλός κ γλυκός γάτος! Βέβαια μπορεί να περίμενε και κανένα μεζέ και γι'αυτό να μου έκανε γλύκες! :-)