Koi


Koi, originally uploaded by deadendmind.
Όταν ήμουν στην Αθήνα τις γιορτές, σε μια βόλτα στο public βρήκα ένα καταπληκτικό κουτί με χαρτιά origami, βιβλίο και εργαλεία, ιδιαίτερα φτηνό. Το αγόρασα παρότι δεν θα μπορούσα να το κουβαλήσω πίσω στο Εδιμβούργο. Άφησα πίσω το κουτί και έβαλα σε ένα φάκελο τα χαρτιά και το βιβλίο πριν φύγω, με εντολή στους γονείς να το στείλουν. Μετά από μια καθυστέρηση, τα χαρτιά κατέφτασαν χθες! Βάλθηκα να μάθω κανένα καινούργιο σχέδιο γιατί μέχρι στιγμής μόνο περιστέρι και σελιδοδείκτη ξέρω να κάνω.
Επέλεξα το Koi, αρκετά εύκολο σχέδιο για αρχάριους. Τα koi είναι πολύ δημοφιλή ψάρια στην Ιαπωνία και συμβολίζουν την αγάπη και τη φιλία.

Το πρώτο Koi απέτυχε καθώς δίπλωσα τα πτερύγια από τη λάθος πλευρά. Το δεύτερο δοκιμαστικό βγήκε καλύτερο:



Koi


Μετά έφτιαξα το τελικό, χρησιμοποιώντας αυτό το σχέδιο από τα άρτι αφιχθέντα χαρτιά.



Koi


Τέλος, μια εικόνα που μου αρέσει πολύ και που τη βρήκα στο deviantart:





 
Koi by xiaobaosg

9 τσιτσιρίσματα:

karry είπε...

Η tasa έχει μανία τώρα τελευταία και έχει μάθει να κάνει πάρα πολλά...

deadendmind είπε...

Είναι πολύ ωραία ασχολία, αλλά θέλει εξάσκηση!

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχει τέτοιο πράμα στα public και δεν το έχω εντοπίσει ακόμα;!; Απαράδεκτο, I say! Ζηλεύω!

deadendmind είπε...

@olrandir: Τρίτος όροφος, που είναι τα comics; Στο χώρο από πίσω από κει, έχει βιβλία για arts & crafts.

Ασχολείσαι κι εσύ με το χαρτοδίπλωμα;

ZlatkoGR είπε...

Όπως είπα και στο flickr, πολύ μου αρέσει το χαρτί. Θέλω κι εγώ να κάνω ρε γαμώτο, αλλά δεν έχω υπομονή. Ίσως αν το παίξεις δασκάλα. Αν και μου φαίνεται πως δε θα το πετύχω με την πρώτη και θα τσατιστώ...

Shiroi Taka είπε...

Ωωωω, τι όμορφο! *καρδούλες στα μάτια*

Ανώνυμος είπε...

Α, δεν έχω κοιτάξει ποτέ σε αυτό το τμήμα (όταν υπάρχουν 5+ βιβλιοθήκες γεμάτες comic ακριβώς δίπλα, επόμενο είναι η προσοχή μου να είναι στραμένη αλλού!). Θα το τιμήσω με μια επίσκεψη, thx for the share!

Ναι, διασκεδάζω κι εγώ με το origami. Προς το παρόν ξέρω να φτιάχνω γερανούς (από εκείνα που λέει αν φτιάξεις 1000 σου εκπληρώνεται ευχή) και κουτάκια, αλλά ψάχνω πάντα για νέες κατασκευές!

deadendmind είπε...

@Ζλατκο: Με την πρώτη δεν θα το πετύχεις σίγουρα. Υπομονή θέλει και εξάσκηση. Γιατί νομίζεις ότι διαλέγω τα εύκολα σχέδια; :-Ρ

@Shiroi Taka: Ήμουν σίγουρη ότι εσένα θα σου άρεσε πολύ! :-)

@olrandir: Όντως, οι βιβλιοθήκες με τα comics είναι λίγο distracting, αλλά τα arts & crafts είναι στο δρόμο προς το ταμείο, οπότε πέφτει το μάτι σε φανταχτερά κουτιά και βιβλία.

Γερανό προσπάθησα μια φορά να κάνω και δεν μου βγήκε. Μου τον θύμισες τώρα, θα ξαναπροσπαθήσω! :-)

mafaldaQ είπε...

Ωωωω! Κι εγώ έχω επαγγελματικό kit! Αλλά είναι όλα τόσο όμορφα! Να ξαναδοκιμάσεις και γερανό. Θα το πετύχεις σίγουρα :)